Müşteri İlişkileri yönetimi
Girişimci , tuttuğunu koparan kendi işini yapmak isteyen arkadaşlar , yorulmaya başladım , bu yüzden kısa ve öz yazıyorum : Müşteri ilişkileri yönetimi eticaret ile ön plana çıkan ve üzerinde çok çalışmanız gereken bir konu. Ama kesinlikle panik yok. Olayın sırrı : kendinizi müşterinizin yerine koymak. Müşterinizin her detayını dikkate alın. Müşterileriniz sizin en kıymetli ikinci varlığınızdır. Onların memnuniyeti sizin başarınızdır. Bu nedenle onları ne memnun eder bunun üzerinde sürekli kafa yorun. İlgi alanlarına dikkat edin.
İyi ilişkiler kurun ve bu ilişkileri uzun vadeli olarak sürdürmeye çalışın. Her müşteriniz sizin için sürekli gelir kaynağı ve yeni diğer müşterilerin gelmesi için birincil referans kaynağınızdır. Memnun müşteri yeni müşteri getirir.
En ufak hatanızda ise sadece 1 müşteri kaybetmezsiniz o müşterinin çevresindeki herkesi kaybedersiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder